Veel gestelde vragen

slider vragen Uiteraard ben je welkom om via onze contactgegevens je vraag te stellen, daar nemen we graag persoonlijk de tijd voor. Maar misschien gaat het je om iets heel praktisch en zie je hieronder het antwoord op jouw vraag al staan!

Krijg ik een certificaat van de training?

Ja! Deelnemers aan onze open trainingen krijgen kort na de training een certificaat van deelname thuisgestuurd. Bij in-company trainingen overleggen we met de klant of certificaten gewenst zijn.

Wat kost deelname aan een training?

Dat ligt eraan welke training je kiest. Bij alle open trainingen staat op de betreffende pagina vermeld wat de kosten voor deelname zijn en welke data gepland staan.

Wat kost een in-company training?

Een in-company training is maatwerk, dus de inhoud en opzet stemmen we af met de opdrachtgever. Uiteraard zijn de kosten afhankelijk van het aantal dagen, het aantal deelnemers, de locatie en soms benodigde materialen. Daaruit volgt een aanbod. Heb je al een idee voor een in-company training? Vraag dan een offerte aan.

Wordt een training vergoed door de zorgverzekering of werkgever?

Deze vraag kunnen we helaas niet voor je beantwoorden. Ga er in principe van uit dat zorgverzekeraars onze trainingen niet vergoeden, maar je kunt dat het beste bij jouw zorgverzekeraar navragen. Bij een werkgever heb je veel meer kans, de meeste deelnemers krijgen hun training door hun werkgever aangeboden. We hebben ook gehoord dat mensen van hun uitkeringsinstantie een vergoeding kregen. Ook daarvoor kun je dat het beste navragen bij je werkgever of uitkeringsinstantie.

Komen er nog extra kosten bij voor lunch en zo?

Nee! De prijzen die je op onze website ziet zijn all-in. Wij houden wel van verrassingen maar niet als het om kosten gaat, dus zijn we richting jou ook helder. Lunches, koffie, thee, trainingsmateriaal, het is allemaal inbegrepen in de prijs.

Is de locatie makkelijk bereikbaar?

Ja, zowel per auto als per trein! Onze trainingslocatie ligt op 5 minuten lopen van het NS-station Bilthoven. En als je met de auto komt, kun je in de omgeving gratis parkeren. Zie ook de routebeschrijving. Voor in-company trainingen kiezen we uiteraard samen met de klant een passende locatie.

Heeft Anker & Kompas ook trainingen voor jongeren of kinderen?

Nee, wij richten ons alleen op volwassenen.

Hoe weet ik of er nog plek is in een training?

In principe staat er “VOL” bij de groepen die volgeboekt zijn. Als je je inschrijft en wij zien dat de betreffende groep al vol is, dan nemen we direct contact met je op. Wil je vooraf zekerheid, dan kun je het beste toch even bellen: 085-130 5995.

Gaat de training altijd door?

Onze open trainingen gaan door wanneer er minimaal vier deelnemers zijn. Gelukkig is dat vrijwel altijd het geval.

Ik heb nog goedkeuring van het werk nodig, kan ik toch al inschrijven?

Dan is het goed om een optie te nemen. Op het moment dat je die goedkeuring hebt, laat je ons dat even weten en is je inschrijving definitief. Als tussentijds de training volloopt, nemen we contact met je op om te horen of je inderdaad meedoet.

Ik wil niet online inschrijven, kan ik een formulier krijgen om met de hand in te vullen?

Jazeker, dat kan. Stuur ons even een bericht via het contact-formulier en we sturen je het inschrijfformulier per email toe.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Voor het antwoord op deze vraag, kun je het beste even onze Privacy Policy lezen.

 

Niet het antwoord gevonden wat je zocht?

Neem dan toch even contact met  ons op. Je vindt onze gegevens op de contact-pagina. Email of bel even, dan heb je snel je vraag beantwoord!

WhatsApp ons
1
Stel je vraag via WhatsApp
Heb je een vraag voor ons? Stuur een whatsapp-bericht!